Rusza ogólnopolska kampania na rzecz pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych

Warszawa, 11 października 2017

INFORMACJA PRASOWA
Carefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych

Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firmy – taką ideę popularyzują pracownicy Carefleet S.A, jednej z wiodących na polskim rynku firm specjalizujących się w wynajmie długoterminowym samochodów. Aby pomóc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych, stanęli przed obiektywem aparatu i przygotowali kalendarz RAZEM365. Zysk ze sprzedaży przekażą fundacji Kawałek Nieba. Do wsparcia akcji zapraszają swoich klientów, partnerów biznesowych i firmy z całej Polski.
W ramach akcji został przygotowany dwunasto-stronicowy kalendarz ścienny na 2018 rok ze zdjęciami, na których w roli modelek i modeli pojawili się przedstawiciele różnych działów Carefleet S.A. Kolorowe, artystyczne zdjęcia przedstawiają uśmiechniętych ludzi z balonami, torbami pełnymi maskotek, pięknie opakowanymi prezentami. W tle pojawiają się samochody. Kalendarz przez cały rok ma przypominać o zagrożeniach wypadkami, jakie mają miejsce na polskich drogach oraz o tym, że niesienie pomocy może dawać radość i satysfakcję.
– Fotografie, które wykonaliśmy, są swoistą metaforą idei całej akcji. Chodzi o przywrócenie radości na twarzach dzieci, które zostały brutalnie skrzywdzone przez los. Zdjęcia układają się w historię ludzi, którzy przez cały rok jadą z prezentami do potrzebujących dzieci, co ma przypominać o tym, że wsparcie potrzebne jest nie tylko od święta. Środki zebrane w ramach kampanii zostaną przekazane Fundacji Kawałek Nieba, która ratuje życie i zdrowie dzieci chorych oraz niepełnosprawnych – mówi Frédéric Lustig, prezes zarządu Carefleet S.A. – Działania na rzecz najmłodszych są nam bliskie. Od wielu lat jesteśmy m.in. głównym partnerem ogólnopolskiej kampanii Odblaskowi.pl, której celem jest podniesienie bezpieczeństwa dzieci na drogach poprzez promowanie pozytywnych nawyków, czyli noszenia opasek odblaskowych. Akcja RAZEM365 jest swoistym uzupełnieniem tych działań – dodaje Frédéric Lustig.
Kalendarze RAZEM365 na rzecz pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych można nabyć za pomocą strony internetowej www.razem365.pl. Pracownicy Carefleet zapraszają do wsparcia kampanii klientów i partnerów biznesowych oraz firmy, którym proponują zaangażowanie i czynny udział w akcji.
Kalendarze z własnym logo idealnym gwiazdkowym prezentem
Firmy z całej Polski, które włączą się w akcję, mogą nabyć kalendarze z własnym logo. Jak przekonuje Klaudia Rodak, marketing manager w Carefleet S.A., to doskonały świąteczny albo noworoczny upominek dla partnerów lub klientów firmy, a jednocześnie czytelny komunikat na temat zaangażowania społecznego przedsiębiorstwa.
– Dla każdej z firm, która zechce włączyć się w akcję, przygotujemy kalendarze z jej własnym logo na okładce oraz każdej stronie wraz z informacją, że wspiera działania na rzecz dzieci poszkodowanych w wypadkach drogowych. Takie kalendarze, zamiast tradycyjnych świątecznych gadżetów firmowych, można rozesłać do pracowników czy klientów, jednocześnie wspierając szczytny cel – mówi Klaudia Rodak. – Chcemy, żeby każda firma, która włączy się w akcję, poczuła, że jest jej integralną częścią. Stąd właśnie nazwa RAZEM365 i możliwość nabywania kalendarzy z własnym logo. Do akcji już włączyła się Grupa EFL (Europejski Fundusz Leasingowy), zamawiając kilkaset kalendarzy – dodaje.
Kalendarze z własnym firmowym logo można zamówić za pośrednictwem strony internetowej www.razem365.pl. Zespół czuwający nad realizacją akcji naniesie logotyp i nazwę firmy na projekt kalendarza oraz zleci wydruk i wysyłkę do darczyńcy.
– Tak naprawdę dajemy firmom możliwość stworzenia w prosty i szybki sposób własnej świątecznej akcji CSR. W ten sposób, w imię przyświecającej nam idei „Pomagamy razem”, chcemy zaangażować do działania jak największą liczbę przedsiębiorstw. Dla nas liczy się cel, a jest nim zebranie jak największej liczby pieniędzy na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych – dodaje Klaudia Rodak.
Według danych Komendy Głównej Policji w 2016 roku w Polsce miały miejsce 2 973 wypadki drogowe z udziałem dzieci w wieku 0–14 lat. W zdarzeniach tych 72 dzieci poniosło śmierć, a 3 260 doznało obrażeń. W stosunku do roku 2015 statystyki te wzrosły – liczba wypadków o 153 (+5,4%), liczba zabitych dzieci o 2 (+2,9%), liczba rannych dzieci o 182 (+5,9 %).
Partnerem projektu RAZEM365 jest firma Fleet Meetings, wydawca magazynu flotowego Fleet, która wspiera również działania komunikacyjne wokół kampanii. Oficjalna prezentacja kalendarza nastąpi podczas IX Ogólnopolskich Targów Motoryzacyjnych I Biznesowych Fleet Market 2017, wydarzeniu skupiającym 7 500 przedstawicieli firm z całej Polski. Akcja została objęta patronatem medialnym m.in. przez Polska The Times, My Company Polska, Brief.pl, edziecko.pl oraz magazyn Dziecko.

O Carefleet S.A.

Carefleet S.A. jest jedną z wiodących polskich firm specjalizujących się w długoterminowym wynajmie floty pojazdów (Car Fleet Management). Spółka powstała w 2004 roku poprzez wydzielenie istniejącego w Europejskim Funduszu Leasingowym (od roku 2001) Departamentu Car Fleet Management. Obecnie w Polsce zarządza flotą ponad 13 500 pojazdów. Posiada oddziały w pięciu miastach (Wrocław, Warszawa, Poznań, Katowice, Gdańsk). Carefleet S.A. należy do Grupy Crédit Agricole, jednej z największych grup bankowych w Europie.

Authors
Top