Poród Wiadomości branżowe

Dwie kampanie Headlines Porter Novell nominowane do SABRE Awards

v\:* {behavior:url(#default#VML);}o\:* {behavior:url(#default#VML);}w\:* {behavior:url(#default#VML);}.shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New

Teaser

Polka w ciąży i GAP Hello Warsaw to dwie kampanie Headlines Porter Novelli, które znalazły się w gronie nominowanych do nagrody SABRE za 2012 rok.

Sieć Porter Novelli otrzymała w sumie 12 nominacji, z czego 2 dla Headlines Porter Novelli. Projekt Polka w ciąży otrzymał nominację w kategorii przeznaczonej dla krajów bałtyckich. Kampania Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012 w kategorii: kampania edukacyjna.

Drugą kampanią Headlines Porter Novelli nominowaną do SABRE Awards jest GAP Hello Warsaw. Projekt znalazł się na liście nominowanych w kategorii ?Retailers?. Hello Warsaw. to działania zrealizowane z okazji wprowadzenia marki GAP do Polski, kampania nominowana była do Złotych Spinaczy 2012 w kategorii: launch produktu.

?Nominacje przyjęliśmy z ogromną radością ? zarówno ?nasze? polskie, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli ? cieszymy się więc podwójnie. Stanowią obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju? ? komentuje Joanna Pruszyńska ? Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli.    

 

Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych ? m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.

 

< 239567" >

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Porter Novelli z Headlines na czele dla polskiego Ministerstwa Gospodarki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy