29.09.2016, WarszawaInformacja prasowaSmaczny powrót do szkołyRok szkolny rozpoczął się na dobre. Książki skompletowane, zajęcia pozalekcyjne wybrane. Aby nasze dzieci miały siłę do nauki i energię do radosnego rozrabian
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu propagowanie profilakty
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
Warszawa, 6 grudnia 2019 r.Informacja prasowaKończy się okres, w którym byłaś tylko ty i dziecko? Wiesz, że niebawem nastąpi moment, kiedy wrócisz do pracy, a twoje dziecko nie będzie już spędzać z tobą całych dni? To b
Immersja językowa to nic innego jak całkowite „zanurzenie” dziecka w języku obcym tak jak dzieje się to w przypadku języka ojczystego. W ten sposób maluch poznaje otaczający go świat w dwóch, a czasem nawet trzech językac
Joanna Pruszyńska-Witkowska jako jedyna przedstawicielka branży PR została zaproszona do uczestnictwa w 23. Światowym Szczycie Kobiet, który odbędzie się w dniach 6-8 czerwca w Malezji. Polskę będzie reprezentować 25-osobowa
Jakie zajęcia pozalekcyjne wybrać dla dziecka?Początek września to powrót do szkolnych ławek po kilku tygodniach beztroskich wakacji. Jak przedłużyć ten czas dzieciom, by zabawa trwała cały rok? Wybrać razem z nimi ciekawe
Informacja prasowaZduńska Wola, 25 września 2016„Trolle” i kolekcja Cottoline od Gatty – zgrany duet tej jesieniNadchodząca jesień w Gatta będzie zwariowana i kolorowa. Wszystko za sprawą wesołych, rezolutnych i kolorow
Kids Our Future – Hotele Campanile dla dzieci„Dzieci są przyszłością świata” – to hasło powszechnie znane i przypominane podczas okazjonalnych wystąpień. Grupa Louvre Hotels poszła krok dalej, ponieważ doskonale wie,