Poród Wiadomości branżowe

Headlines Porter Novelli zwycięzcą SABRE Awards

Headlines Porter Novelli zwycięzcą SABRE Awards
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 st1\:*{behavior:url(#ieooui) } /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}30 maja w

Teaser

30 maja w Barcelonie odbyła się gala wręczenia nagród SABRE EMEA (Europe, Middle East and Africa). Kampania Polka w ciąży, zrealizowana przez Headlines Porter Novelli wygrała w kategorii: najlepsza kampania krajów bałtyckich.

Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Kampania miała charakter edukacyjny i poruszyła istotny społecznie temat, czyniąc go tematem dyskusji zarówno kobiet, jak i środowiska medycznego. Poprzez edukację dotyczącą przyczyn niepowodzeń w uzyskaniu i utrzymaniu ciąży, a także sposobów i możliwości medycznego radzenia sobie z nimi ? dała wsparcie i nadzieję. Wcześniej została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012. ?Niepowodzenia z zajściem i utrzymaniem ciąży  są poważnym problemem społecznym, a w aspekcie indywidualnym ? trudnym doświadczeniem dla wielu polskich par. Kampania dotyczyła istotnego zagadnienia i spotkała się z dużym zainteresowaniem,  wywołanym także publikacją pierwszego tak kompleksowego badania kobiet o ich potrzebach i zachowaniach w ciąży, które ją zainagurowało? ? podsumowuje Ewelina Nazarko ? Ludwiczak, Healthcare & Life Director Headlines Porter Novelli.        

Paul Holmes, twórca The Holmes Raport oraz organizator SABRE, podkreślił, że SABRE AWARD jest najbardziej prestiżową nagrodą branży PR, o czym świadczy ilość zgłaszanych corocznie kampanii.  Podczas ceremonii zaznaczył także, że  kategorie regionalne  (w tym m.in. krajów bałtyckich) były najtrudniejsze ponieważ oceniano ponad 80 kampanii. W kategorii krajów bałtyckich na 5 nominowanych aż 4 były z Polski, co wskazuje na wysoki poziom działań realizowanych w naszym kraju.

Globalna sieć Porter Novelli, do której należy Headlines, otrzymała podczas Gali aż 5 statuetek, najwięcej spośród wszystkich firm sieciowych.

?Nagrodę przyjęliśmy z ogromną radością ? zarówno ?naszą? polską, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli ? cieszymy się więc podwójnie. Stanowi ona obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju? ? komentuje Joanna Pruszyńska ? Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli.    

A to już wiesz?  Jakie zajęcia pozalekcyjne wybrać dla dziecka?

Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych ? m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy